Gradska uprava je raspisala tender za izbor firme koja će pripremiti projekat i tehničku dokumentaciju za gradnju četvorospratne garaže u Šafarikovoj ulici, na mestu gde se sad nalazi okretnica GSP-a i nekoliko prizemnih objekata.
Znam gde se dvojka okretala. Ali znam i koliko je je stanovnika i automobila Novi Sad ima tada , a koliko ima danas. I valjda smo smo napredovali od tog vremena. Nećemo valjda da opet pravimo improvizovane okretnice po nekim uličicima, gde će se putnici gurati sa ostalim pešacima na trotoaru širine jedan metar i kisnuti jer nema mesta za nadstrešnicu. Samo zamišljam pet-šest autobusa naređanih u Šafarikovoj kako se guraju sa vozačima automobila koji ne poštuju zabranu prolaska.
Zar nije normalno u prizemlju garaže napraviti perone za gradske autobuse? Bili bi delimično zatvoreni, kao i ostatak parkinga, ne bi ružili grad, a putnici i vozači autobusa bi konačno dobili normalno mesto za čekanje autobusa i pravljenje pauze.
Takav autobuski terminal bi mnogo više doprineo popravljanju saobraćaja u gradu nego nekoliko desetina parking mesta koja bi tako bila izgubljena. Autobusi mogu da prevezu mnogo više putnika od automobila, naročito u centru grada gde ne postoji mogućnost za proširenje ulica.
Da li vi koji brinete gde ce se okretati dvojka mislite da se ona oduvek tu okretala?Znate li da je polazna stanica nekada bila u Safarikovoj ispred one crkve?Ako se Safarikova zatvori za saobracaj to moze opet!Ili ce naci resenje...Kakva drama jbt...
Klasična zamena teza. Niko ne kuka za prljavštinom i smradom već za normalnim gradskim prevozom, što uključuje i postojanje uređenog mesta gde će veliki broj putnika ulaziti u autobus, a autobusi praviti pauzu.
Gde Vi mislite da se ti autobusi okreću? Kuda preusmeriti linije 2, 12 i 14? Kroz Jovana Subotića i kuda onda? Gde uopšte ima mesta za novu okretnicu? Gde će putnici kupovati karte? Gde će vozači praviti pauzu i ići u toalet? Gde će se parkirati rezervni autobusi? Koliko gužva će nastati na stajalištima gde sada staju linije 1, 3, 5 i 8 ako im se priključe još i linije 2, 12 i 14?
Kukate za tom okretnicom koja je prljava masna od ulja smrdi okolo kojekakve pecenjare i pacov pekare i to ce vam nedostajati pa i niste za bolje od ovog da vas jasu i da zivite u svom djubretu.
Samo javni prevoz da je bolji. Plaćamo 65 dinara da u truleksu udišemo izduvne gasove, sklanjaš se iz zadnjeg dela busa ne bi li došao do iole čistijeg vazduha. O tome kako narod stoji zguran ko sardine da ne govorim.
A plaćamo ko u evropskim gradovima, a nije baš da narod previše švercuje. Skoro svi imaju kartu. I za okretnice, pogledajte bar na Google maps Kvaternikov trg kako izgleda sa okolinom u Zagrebu. Gde je Evropa, gde smo mi. :P
I tako gradski oci koji su verovatno proveli vreme u ostalim evropskim gradovima o trosku obveznika nisu pogledali kako se problem sa parkingom/saboracajem resava u savremenom drustvu
Umesto podizanja jos jedne nakaze, preusmerenje citavog saobracaja na periferiju grada sa takozvanim 'park and ride' sistemom bi smanjio sve i kostao MNOGO manje dok bi uzim centrom (of Futoske pa do Keja) samo prolazili autobusi...
Kasnite, građani Novog Sada, i gradski oci, za svetom, pa sigurno jedno 50 godina. Nekada se dovodio saobraćaj u centar grada, sada se odvodi, ali za to nemate ni pameti a ni sagovornika (onog sa parama) iskreno, jer ste većinu pokrali.
U Novom Sadu ne može da se ide ispod zemlje ne znaju ovi da naprave kako treba.Eno promenada je dokaz da ne može,mora da se jeftino gradi puno je burazera koje treba ugraditi.Inače mišljenja sam da garaža nije potrebna u centru.Korisno je i lepo prošetati.
Niko ne govori šta će biti sa autobusima koji se tu okreću (2, 10, 12, 14, 15). Da se neće okretati u vazduhu? Ako bi se produžili dalje kroz Jovana Subotića, to bi dovelo do još većih gužvi u samoj ulici i kašnjenja polazaka. Da je pameti, u prizemlju budućeg parkinga bi ostala okretnica, a iznad bi se gradili parkinzi. Naravno, okretnica bi bila unutar objekta, putnici bi imali mnogo komfornije mesto za čekanje prevoza i kupovinu karata, a ne treba zaboraviti i vozače autobusa.
@Vedran
Zato što je izgradnja podzemnih etaža prilično skupa, naročito imajući u vidu nivoe podzemnih voda u Novom Sadu. U tom slučaju bi parkiranje moralo da košta 200 din./sat umesto 45-50 din./sat (koliko košta sad na ostalim parkinzima) i garaža bi bila prazna. Dakle, bila bi to uzaludna investicija. Takav luksuz sebi može da dozvoli samo privatni investitor koji grad garažu ispod objekta i unapred proda parking mesta po paprenim cenama. Ukoliko objekat bude izgledao iole pristojno, na vidim razliku između toga da je u pitanju garaža, hotel ili poslovni prostor. Taj deo oko okretnice je svakako ruglo grada.
U našoj nesrećnoj državi sve ovakve ideje dolaze i usvajaju se u cilju povlađivanja populaciji koja poseduje jeftin krš iz inostranstva.
Umesto da se depopularijuje dovoženje privatnih automobila u centar mi ga zapravo popularišemo i promovišemo izgradnjom garaža.
Ajde da se pojača pešačko-biciklistička infrastruktura i kapacitet i kvalitet GSP-a.
Može?
Sumnjam!
Nema ovde nosa za nešto što ima smisla. Sve moj do moga, priučeni i poslušni...
Psiho luntik meri, usporedjuje se sa drugima i stalno mu ili mali, ili je prdaleko ili preblizu.. zakinut, ne vlada sobom ali zato zeli ludjacki strasno da vlada Vama, i vlada, prosto neverovatan fenomen. O ovima kojima on takav predstavlja autoritet, velicinu...nema govora, samo saucesce
Napravite problem pa onda nudite resenje po vasim uslovima. Koji ste kriminalci. Da li je na mestu radijatora postojao parking? Jeste. A da srusite to ruglo od hotela? Ruglo je ruglo bez obzira na godiste.
Zašto se ne ide ispod zemlje.... Pogledajte tehnička rešenja iz Barselone... Nema jedne nadzemne garaže. Sve je pod zemljom. Svaka zgrada ima podzemnu garažu.... Samo treba promeniti zakon....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Traži se projektant garaže u Šafarikovoj
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•13.11.2018.
•09:42 > 08:33
Komentari 22
Nikola
Zar nije normalno u prizemlju garaže napraviti perone za gradske autobuse? Bili bi delimično zatvoreni, kao i ostatak parkinga, ne bi ružili grad, a putnici i vozači autobusa bi konačno dobili normalno mesto za čekanje autobusa i pravljenje pauze.
Takav autobuski terminal bi mnogo više doprineo popravljanju saobraćaja u gradu nego nekoliko desetina parking mesta koja bi tako bila izgubljena. Autobusi mogu da prevezu mnogo više putnika od automobila, naročito u centru grada gde ne postoji mogućnost za proširenje ulica.
Blade
Veselko
Danilo
Nikola
Gde Vi mislite da se ti autobusi okreću? Kuda preusmeriti linije 2, 12 i 14? Kroz Jovana Subotića i kuda onda? Gde uopšte ima mesta za novu okretnicu? Gde će putnici kupovati karte? Gde će vozači praviti pauzu i ići u toalet? Gde će se parkirati rezervni autobusi? Koliko gužva će nastati na stajalištima gde sada staju linije 1, 3, 5 i 8 ako im se priključe još i linije 2, 12 i 14?
LALOŠ
Rade
Gradska poreska
http://korisnickiservis.gpu.novisad.rs/dispatch?s=login
NS
Dušu dalo za do Grada i po Gradu!
Kada neče te Biciklom ili Peške!
Bob Rock
A plaćamo ko u evropskim gradovima, a nije baš da narod previše švercuje. Skoro svi imaju kartu. I za okretnice, pogledajte bar na Google maps Kvaternikov trg kako izgleda sa okolinom u Zagrebu. Gde je Evropa, gde smo mi. :P
/
Seka Persa
Umesto podizanja jos jedne nakaze, preusmerenje citavog saobracaja na periferiju grada sa takozvanim 'park and ride' sistemom bi smanjio sve i kostao MNOGO manje dok bi uzim centrom (of Futoske pa do Keja) samo prolazili autobusi...
(Kome ja to trubim! Vazno je zidati!)
dejan
Nemam više ime
Nikola
@Vedran
Zato što je izgradnja podzemnih etaža prilično skupa, naročito imajući u vidu nivoe podzemnih voda u Novom Sadu. U tom slučaju bi parkiranje moralo da košta 200 din./sat umesto 45-50 din./sat (koliko košta sad na ostalim parkinzima) i garaža bi bila prazna. Dakle, bila bi to uzaludna investicija. Takav luksuz sebi može da dozvoli samo privatni investitor koji grad garažu ispod objekta i unapred proda parking mesta po paprenim cenama. Ukoliko objekat bude izgledao iole pristojno, na vidim razliku između toga da je u pitanju garaža, hotel ili poslovni prostor. Taj deo oko okretnice je svakako ruglo grada.
Daja
Mirka
Pogrešna politika
Umesto da se depopularijuje dovoženje privatnih automobila u centar mi ga zapravo popularišemo i promovišemo izgradnjom garaža.
Ajde da se pojača pešačko-biciklistička infrastruktura i kapacitet i kvalitet GSP-a.
Može?
Sumnjam!
Nema ovde nosa za nešto što ima smisla. Sve moj do moga, priučeni i poslušni...
...
opalim te g...m
Vedran
Bane
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H